سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

1-این استعلام برای بیمه آتیه کودک و نوجوان (تا سن 12 سالگی) محاسبه شده است.
2-سن بیمه شده 1 سال.
*(این سن به عنوان مثال می باشد و افراد از بدو تولد می توانند از این بیمه نامه برخوردار شوند)
3-مدت بیمه نامه 30سال.
4-روش پرداخت به صورت سالانه.
5-درصد افزایش سالانه حق بیمه پرداختی 10 درصد.
*پوشش های این بیمه نامه از سن 12 سالگی بیمه شده قابل ارائه می باشد و بر روی جداول استعلام زیر نیز لحاظ گردیده است.

لطفا جهت دریافت استعلام بیمه عمر و تامین آتیه روی حق بیمه پرداختی ماهانه در جداول زیر کلیک کرده و جدول مربوطه را مشاهده فرمایید.

حق بیمه 20 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 30 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 40 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 50 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 60 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 70 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 80 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 90 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 100 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 120 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 140 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 160 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 180 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 200 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 220 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 240 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 260 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 280 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 300 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 320 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 334 هزار تومان ماهیانه
  راهنمای استفاده از استعلام بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

 




تاریخ : سه شنبه 94/11/20 | 12:3 عصر | نویسنده : جعفر | نظر


جداول استعلام زیر با توجه به انتخاب پوشش های بیمه ای زیر محاسبه شده است.

استعلام بیمه عمر و تامین آیته (بزرگ سال)

1-این استعلام برای افراد بزرگ سال (بالای 12 سال) محاسبه شده است.

2-سن بیمه شده 30 سال.
*(این سن به عنوان مثال می باشد و افراد از بدو تولد می توانند از این بیمه نامه برخوردار شوند)
3-مدت بیمه نامه 30سال
4-روش پرداخت به صورت سالانه
5-درصد افزایش سالانه حق بیمه پرداختی 10 درصد
6-پوشش های حادثه شامل فوت حادثه، نقص عضو حادثه و هزینه پزشکی حادثه لحاظ شده است.
7-پوشش معافیت از پرداخت در صورت از کارافتادگی دائم و کامل لحاظ نشده است.
8-پوشش بیماریهای خاص دارد.
9-پوشش آتش سوزی منزل مسکونی بیمه گذار را شامل می شود.


لطفا جهت دریافت استعلام بیمه عمر و تامین آتیه روی حق بیمه پرداختی ماهانه در جداول زیر کلیک کرده و جدول مربوطه را مشاهده فرمایید.

حق بیمه 20 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 30 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 40 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 50 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 60 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 70 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 80 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 90 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 100 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 120 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 140 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 160 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 180 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 200 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 220 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 240 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 260 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 280 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 300 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 320 هزار تومان ماهیانه
حق بیمه 334 هزار تومان ماهیانه





تاریخ : سه شنبه 94/11/20 | 12:0 عصر | نویسنده : جعفر | نظر

شماره حساب های بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

برای شروع قرارداد بیمه نامه عمر و تامین آتیه اولین پرداخت شما به صورت فیش واریزی یا پرداخت اینترنتی به حساب های بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد دربانک های زیر می باشد.

شماره شبا حساب بانک پاسارگاد IR710570022581000481111002
شماره شبا حساب بانک ملت IR420120000000004722356264
ورود به اینترنت بانک ورود به اینترنت بانک

بعد از اولین پرداخت شما و صدور بیمه نامه، پرداخت بقیه اقساط با دفترچه صادر شده در بانک پاسارگاد ، تجارت یا کشاورزی قابل
پرداخت می باشد.

شما در هر جای ایران که باشید با مراجعه به یکی از شعب بانک های ذکر شده می توانید حق بیمه های خود را  پرداخت نمائید.


جهت خرید بیمه عمر و تامین آتیه با شماره های زیر تماس بگیرد

 


09169545902-09210987863

 




تاریخ : سه شنبه 94/11/20 | 11:57 صبح | نویسنده : جعفر | نظر

طرح های بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

بیمه عمر — هدیه ای ماندگار برای خانواده شما

بیمه عمر چیست؟
طرح ممتاز و منحصر به فرد بیمه عمر و تشکیل سرمایه (Life Insurance) که بر اساس مدل شناخته شده جهانی Flexible universal life طراحی گردیده و در سراسر جهان یکی از پر طرفدارترین بیمه های عمر و پس انداز می باشد، با در نظر گرفتن نرخ تورم و سود سرمایه گذاری و ویژگیهای مربوط به خنثی کردن اثر تورم و محاسبه سود صندوق سرمایه گذاری به شکل مرکب، مناسب ترین گزینه برای کسانی است که با نگرش درست نگران آینده خود و خانواده خود هستند.

طرح نوین بیمه عمر وتامین آتیه (پس انداز طلایی برای آینده)
شرکت بیمه پاسارگاد (سهامی عام) در راستای ارائه خدمات نوین بیمه ای و سرمایه گذاری به اقشار مختلف مردم و جلب رضایتمندی اقشار مختلف و تامین منبع مالی بخش اعظمی از افراد جامعه، اقدام به معرفی طرح های سرمایه گذاری بیمه عمر و تامین آتیه نموده تا بیمه گذاران قادر باشند از طریق اندوخته و پس انداز تدریجی خود، پس از طی یک دوره زمانی مالک سرمایه قابل توجهی گردند.
این طرح در راستای تامین سرمایه ای قابل توجه و خدمات بیمه ای به منظور تامین آینده ای روشن و مطمئن ارائه می گردد.
در این طرح افراد با پرداخت مبلغی تحت عنوان حق بیمه علاوه بر تامین منابع لازم برای تشکیل سرمایه ای در آتیه امکان برخورداری از پوشش بیمه عمر را نیز خواهند داشت.

بیمه عمر ، بیمه زندگی شما و خانواد شما ...
بیمه عمر یعنی یک پس انداز ، یک سرمایه گذاری با بهترین مزایا ، یک پوشش برای شما و خانواده شما ، یک پشتیبانی مالی ، پس اندازی طلایی برای کسانی که به فکر آینده هستند.

شما برای ارتقاء سطح زندگی خود و عزیزانتان روزانه ساعت ها تلاش کرده و زمان زیادی را ازعزیزانتان به دور هستید، تا بهترین ها که شایسته آن هستند را برایشان فراهم کنید . از منزل گرفته تا خودروی شخصی، محصولی را انتخاب می کنید که از ایمنی و کارآیی بیشتری بر خوردار باشند، در تهیه لباس و وسایل شخصی خود و فرزندان نهایت دقت را بخرج می دهید. سوالی دارم.؟
آیا تابه حال به آینده خود و کسانی که دوستشان دارید به این دقت فکر کرده اید ؟ آیا سپرده یا سرمایه گذاری را برای آینده ای روشن و زمانی که سپری می شود، فراهم کرده اید ؟
با گذشت زمان اهمیت سرمایه گذاری رنگ بوی بیشتری به خودش گرفته است، چون همیشه همه چیزآن طوری نیست که ما فکر میکنیم. ما این طور می اندیشیم که چون همیشه مراقب خود هستیم حادثه ای برای ما پیش نخواهد آمد،ولی از این قافلیم که ... اتفاق بر روی مواظبت ما از خودمان پایه گذاری نمی شود.همان گونه که با ازدواج کردن، داشتن فرزند و تشکیل خانواده مسئولیت هایمان بیشتر می‌شود، نیاز به داشتن امنیت و آرامش و پس اندازی مطمئن نیز همچنان پررنگ تر می شود.
شرکت بیمه پاسارگاد با امتیازاتی گسترده تر و برتر انواع گوناگون این بیمه را ارائه می نماید که مسلما یکی از آنها مفید به حال شما و قادر به رفع نیازمندی های شما خواهد بود.

طرح های بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد


شعار بیمه پاسارگاد برای تمامی بیمه گذاران خود آرامش شما ، هدف ما



تاریخ : سه شنبه 94/11/20 | 11:49 صبح | نویسنده : جعفر | نظر

اعطای وام در هر لحظه که بخواهید بدون نیاز به ضامن
اندوخته پس اندازی شما در بیمه عمر و پس انداز ، با پرداخت حق بیمه شکل گرفته و دارائی بیمه نامه شما محسوب می شود . شما می توانید در مواقع ضروری تا 90 درصد ارزش بازخرید اندوخته بیمه نامه خود وام دریافت کنید . این وام می تواند در مواقعی که شما نیاز ضروری به صندوق پس انداز خود دارید به شما کمک کند تا بتوانید از سرمایه خود برداشت داشته باشید . نکته خیلی مثبت این وام این است که هنگامی که شما وام دریافت می کنید پوشش های بیمه ای برای بیمه شده وجود خواهد داشت . پرداخت وام در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون نیاز به هیچ گونه تشریفات تا میزان 90% ارزش بازخرید بیمه نامه می باشد . همچنین نرخ تسهیلات وام نیز 4% بیشتر از نرخ سود محاسباتی برای تشکیل سرمایه خواهد بود .

افزایش تضمین شده سرمایه بیمه عمر
با طرح بیمه عمر و آتیه پاسارگاد نگرانی های شما نسبت به نرخ سود و بهره بانک ها و نوسانات بازار سهام برطرف خواهد شد . حداقل میزان سود سالانه تا پنج سال اول بیمه نامه 18% و پس از آن 15% بوده و بیمه پاسارگاد با توجه به توان سرمایه گذاری بالای گروه مالی پاسارگاد ، وجوه حاصل از اندوخته های بیمه عمر و تامین آتیه بیمه گذاران خود را سرمایه گذاری نموده و علاوه بر تضمین سود ، سالانه 90% منافع حاصل از آن سرمایه گذاری را بین بیمه گذاران بیمه عمر و تامین آتیه خود تقسیم ، و سرمایه آنان را سالانه تعدیل می نماید .

تامین خاطر و آرامش خیال
همگی ما تصویری از آینده را تجسم می نماییم که در آن رفاه و امنیت مالی خانواده خویش که خواسته قلبی برای همه ماست ، درخشش می نماید . آنجه ما را در رسیدن به این هدف نائل می نماید ، حاصل دسترنج و تلاش ماست در طول سالیانی که پیش رو داریم . اگر این سالیان و آنچه حاصل گذر زمان است آن قدر که ما انتظار داریم به درازا نیانجامد جبران آن با چه کسی است؟ بیمه عمر مناسب ، تصویری را که ما از آینده تجسم می نماییم جاودانه می نماید . آسودگی و آرامش خاطر از رفاه و تامین خانواده ما حداقل حاصل آن است که خود به تنهایی از ارزش والایی برخوردار است .

پوشش بیماری های خاص
هنگامی که شما احتیاج به درمان پزشکی دارید از پوشش بیمه ای این بیمه نامه می توانید استفاده نمایید . در این بیمه نامه بیمه شده خود را در مقابل هزینه های سنگین بیماری های خاص بیمه می کند و بدون نیاز به ارائه صورت هزینه می تواند از سرمایه بیمه بیماری های خاص بیمه عمر بهره مند شود . همچنین سایر پوشش های بیمه ای نیز کماکان ادامه خواهد یافت . پوشش تکمیلی ابتلا به بیماری های خاص نیز حداکثر به میزان 30 درصد سرمایه بیمه عمر تا سقف 25 میلیون تومان به ازای هر بیماری خواهد بود . بیماری های تحت پوشش : سکته قلبی ، سکته مغزی ، جراحی عروق قلب ، پیوند اعضای اصلی بدن ، سرطان
در بیمه نامه عمر و تامین آتیه پاسارگاد برای هر بیماری سقف 25 میلیون تومان و جمعا 125 میلیون تومان در نظر گرفته شده است و با استفاده از یک پوشش ، امکان استفاده از پوشش های دیگر در همان سال یا سالهای بعد نیز وجود دارد که یکی از بزرگترین مزایای این بیمه نامه می باشد .

معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت از کار افتادگی
هر بیمه گذاری که پرداخت حق بیمه را به عهده دارد ، در صورت از کار افتادگی بیمه شده ، از پرداخت ادامه حق بیمه ها معاف می شود . این امر به ادامه پوشش خدشه ای وارد نمی کند و سایر شرایط بیمه نامه ادامه دارد . این پوشش به شما این امنیت و آرامش را می دهد که تمامی حق بیمه را بیمه گر پرداخت می کند و در انتهای قرارداد نیز ، تمامی اندوخته ریاضی به وی پرداخت می گردد .

پوشش فوت به هر علت
این مورد تنها پوشش اجباری بیمه های عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد است که طی آن بیمه شده تعیین می کند که در صورت فوت ، علاوه بر اندوخته ریاضی شکل گرفته ، مبلغی برابر با 60 تا 300 برابر خق بیمه ماهیانه به استفاده کنندگان و ذی نفعان پرداخت گردد . به عنوان مثال فردی که ماهانه با پرداخت 50 هزار تومان حق بیمه خود را بیمه می کند ، طبق این فرمول به خانواده بیمه شده پس از فوت وی طبق فرمول روبرو غرامت پراخت می شود : مبلغ حق بیمه ماهانه ضرب در عدد 300 = پانزده میلیون تومان . همچنین از لحظه شروع قرارداد بیمه شده تحت پوشش بیمه فوت به هر علت قرار می گیرد . همچنین در زمان فوت بیمه شده علاوه بر سرمایه فوت ، سرمایه تشکیل یافته از محل حق بیمه در زمان فوت (اندوخته ریاضی) نیز به استفاده کنندگان پرداخت خواهد شد .

پوشش فوت در اثر حادثه
در صورتی که فوت بر اثر حادثه باشد ، 1200 برابر حق بیمه پرداختی ماهانه + اندوخته ریاضی ذخیره شده ، به ذینفع قرارداد پرداخت می گردد . به عنوان مثال فردی که ماهانه با پرداخت 50 هزار تومان حق بیمه خود را بیمه می کند ، اگر بر اثر حادثه فوت کند ، طبق این فرمول به خانواده بیمه گذار غرامت پراخت می شود : مبلغ حق بیمه ماهانه ضرب در عدد 1200 = شصت میلیون تومان + اندوخته ریاضی بیمه شده تا لحظه وقوع حادثه ، که از لحظه شروع قرارداد فرد تحت پوشش بیمه فوت بر اثر حادثه قرار می گیرد . همچنین چنانچه بیمه شده در طول مدت قرارداد در اثر حادثه فوت نماید ، علاوه بر سرمایه بیمه عمر ، سرمایه بیمه حادثه ، و نیز سرمایه تشکیل یافته از محل بیمه (اندوخته ریاضی) نیز به استفاده کنندگان از قرارداد پرداخت می گردد .

معافیت مالیاتی
سرمایه پرداختی در بیمه عمر و تامین آتیه به هر میزان که باشد ، از مالیات معاف است و در صورت فوت بیمه شده نیز ، مشمول مالیات بر ارث نخواهد بود . سرمایه بیمه عمر و تامین آتیه ، سرمایه بیمه حادثه ، و سرمایه بیمه بیماری های خاص ، به هر میزان از معافیت مالیاتی برخوردار است و مبالغ پرداختی به بیمه گذار و استفاده کنندگان ، تابع قانون ارث نمی باشد .




تاریخ : سه شنبه 94/11/20 | 11:34 صبح | نویسنده : جعفر | نظر


  • paper | فروش رپورتاژ آگهی دائمی | فروش بک لینک انبوه
  • فروش آگهی رپرتاژ | خرید رپرتاژ