سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 

  • تعریف بیمه عمر و تامین آتیه :
عبارتست از عقد قرارداد بین یک شرکت بیمه و یا یک شخص حقیقی یا حقوقی که به موجب آن شرکت بیمه (بیمه گر )تکالیف و تعهداتی در مقابل شخص حقیقی یا حقوقی(بیمه گذار )بر عهده می گیرد که به مرگ و زندگی یک یا چند شخص حقیقی (بیمه شده )بستگی دارد ،بیمه گر متعهد است که در انتهای مدت بیمه ،چنانچه بیمه شده در قید حیات باشد سرمایه بیمه نامه را به بیمه گذار و چنانچه در طول مدت بیمه نامه ،بیمه شده فوت نماید سرمایه بیمه نامه را به وراث و یاذینفع بیمه نامه پرداخت نماید .بیمه گذار هم متقابلا" تعهد می نماید که مبلغ حق بیمه را به صورت یکجا در تاریخ شروع بیمه یا بطور اقساط در طی مدت بیمه به بیمه گر بپردازد .
.
معرفی طرح :
دراین بیمه نامه بیمه گذاران با پرداخت مبلغی تحت عنوان حق بیمه علاوه برتامین منابع لازم برای تشکیل سرمایه ای در آتیه امکان برخورداری از پوشش بیمه عمر در مقابل خطر فوت را نیز درصورتیکه بیمه شده هم باشند، خواهند داشت .
بیمه های عمر همراه با تشکیل سرمایه که اکنون در بسیاری از کشورهای جهان ارائه می شود ،طرفداران زیادی داشته و با توجه به انواع آن می تواند مورداستقبال اقشار مختلف جامعه قرار گیرد .
بیمه پاسارگاد با دریافت مبالغ حق بیمه ،اولا"بیمه شده را در مقابل خطر فوت بیمه می کند و ثانیا" مازاد مبالغ دریافتی را سرمایه گذاری می نماید و نرخ سود آن سرمایه گذاری را تا حد نرخ بهره فنی تضمین می نمایدو چنانچه سودبیشتری از محل سرمایه گذاری بدست آورد بخش عمده از آن را به عنوان مشارکتدر منافع به بیمه گذار می دهد .
هدف از ارائه طرح :
بررسی وضعیت مالی اکثر صندوق های بازنشستگی نشان دهنده این واقعیت است که میزان پرداختی این نوع صندوق ها در دوران بازنشستگی ،حتی کفایت لازم برای یک زندگی متوسط را نیز ندارد .با توجه به اینکه عده کثیری از افراد جامعه بااین مشکل مواجه هستند طراحی بیمه نامه ای با تشکیل سرمایه در صورت حیات میتواند تامین کننده سرمایه ای یکجا در سنین بالا بوده و تاثیر مهمی درافزایش قدرت خرید افراد در دوران بازنشستگی خواهد داشت .
  • شرایط ویژه بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد :
1-در این بیمه نامه سرمایه بیمه عمر ضریبی از میزان قدرت پرداخت حق بیمه،بیمه گذار در ماه خواهد بود . این ضریب می تواند 60،120،150،180،210،240و 300 برابرانتخاب گردد .
2- حق بیمه این قرارداد می تواند به روش ماهانه ،سه ماهه ،شش ماهه و یا سالانه پرداخت گردد.

3-در نحوه پرداخت حق بیمه، پیش بینی شده است که بیمه گذار بتواند حق بیمه را به صورت تلفیقی از روش یکجا (به صورت سپرده گذاری نزد بیمه گر) و اقساطی پرداخت نماید.
 
4-مدت بیمه نامه می تواند از 5 سال تا 30 سال درخواست گردد .ولی در هر صورت مجموع مدت بیمه نامه و سن بیمه شده نمی تواند از هفتاد سال تجاوز نماید .
 
5-برای مقابله با تورم به درخواست بیمه گذار با افزایش حق بیمه به میزان 3،7،10،15،20 و 25درصد در هر سال نسبت به سال قبل، سرمایه بیمه نیز به همین نسبت افزایش خواهد یافت.

6-اندوخته حاصل شده از محل بیمه نامه متعلق به بیمه گذار است و در طول مدت بیمه نامه وی حق دارد این اندوخته را به طور کامل برداشت (بازخرید) و یا به صورت وام دریافت نماید.

7-بیمه گر متعهد است سود ناشی از مشارکت در منافع حاصل از سرمایه  خود را علاوه بر سرمایه بیمه به بیمه گذار پرداخت نماید.
 
8-چنانچه بیمه گذار درخواست افزایش پرداخت حق بیمه را در سالهای بعد بنایدمی تواند حداکثر به میزان افزایش حق بیمه درخواست شده 3،7،10،15،20 و 25 درصدبدون نیاز به انجام معاینات پزشکی سرمایه بیمه عمر خود را افزایش دهد.لازم به ذکر است که می توان افزایش حق بیمه را درخواست کرد ولی بیمه عمررا ثابت نگه داشت و افزایش سرمایه درخواست نگردد .این امر باعث می شوداندوخته ریاضی بیشتری در بیمه نامه ایجاد شود.(اندوخته ریاضی بیمه نامه مبلغی است که هر ساله پس از کسر هزینه ها از حق بیمه باقی می ماند و باذخیره ریاضی بیمه نامه در پایان سال قبل جمع شده و هر ساله سود معینی بانرخ بهره فنی به آن اضافه می شود .)
 
9- پوشش های تکمیلی بیمه نامه عمر و تامین آتیه :
9-1:حادثه: بیمه گذار می تواند برای بیمه شده تا سه برابر سرمایه بیمه عمر، درخواست پوشش اضافی فوت، نقص عضو و یا از کارافتادگی در اثر حادثه را نماید. چنانچه سرمایه بیمه عمر خود را افزایش دهد ، به همان نسبت سرمایه حادثه هم افزایش خواهد یافت . ضمناً بیمه شده می تواند از پوشش هزینه های پزشکی ناشی از حادثه به میزان 5% و یا 10% سرمایه حادثه، استفاده نماید.
9-2:از کارافتادگی کامل و دائم : بیمه شده می تواند از پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه بهره مند شده و در صورت از کارافتادگی کامل و دائم بیمه شده، از پرداخت حق بیمه به میزان 50% و یا 100% تا پایان مدت بیمه نامه معاف شود و ضمناً بیمه گذار می تواند در صورت از کارافتادگی کامل و دائم بیمه شده تا میزان 10% ، 25%  و یا 40% سرمایه عمر حداکثر تا مبلغ 400,000,000 ریال تحت عنوان سرمایه از کارافتادگی از این پوشش استفاده نماید.
9-3:بیماریهای خاص :بیمه شده می تواند در صورت تمایل از بیمه تکمیلی سرمایه ابتلا به بیماری های خاص نیز به میزان 10% ، 20% و یا 30% سرمایه بیمه عمر حداکثر 250,000,000 ریال بهره مند گردد.
9-4:آتش سوزی منزل مسکونی : بیمه گذار می تواند از پوشش آتش سوزی منزل مسکونی تا میزان 500، 750، 1000و یا 1500 برابر حق بیمه ماهانه به عنوان سرمایه بیمه آتش سوزی استفاده نماید. این سرمایه در طی سال های آتی می تواند سالانه به میزان 5% و یا 10 % افزایش یابد.
 
10- بیمه گذار می تواند از حساب اندوخته های خود برای تامین هزینه های ضروری تا میزان 90% از محل ارزش بازخرید خود وام دریافت نماید .
 
11- بیمه گذار می تواند بیمه نامه خود را پس از پرداخت 6 ماه حق بیمه و سپری شدن این مدت بازخرید نماید .
 
12- امکان تغییر سرمایه بیمه عمر و میزان حق بیمه پرداختی در طی قرارداد میسر می باشد .
 
13- تضمین حداقل سود سالانه برای وجوه پرداختی بیمه گذار پس از کسر هزینه ها .
 
14- پرداخت مشارکت در منافع در پایان مدت بیمه .
 
15- استفاده از معافیت های مالیاتی موجود در رابطه با بیمه های عمر به این ترتیب که :
15-1: سرمایه بیمه نامه (در صورت فوت و حیات بیمه شده )معاف از مالیات است .
15-2:حق بیمه عمر جزء هزینه های پذیرفته شده از نظر مالیاتی بوده و این موضوع برای بیمه گذارانی که شخصیت حقوقی دارند ،قابل اهمیت است .
 
نحوه فروش و بازاریابی :
1- کارکنان سازمانهای دولتی
2- کارکنان بخش خصوصی که دارای صندوقهای بازنشستگی مخصوص برای کارکنان خود هستند .
3 - کلیه افراد جامعه که توانایی پرداخت حق بیمه ای را داشته باشند .
 
  • مشخصات بیمه عمر و تامین آتیه :
1- ارائه پوشش به کلیه افراد جامعه از طریق روشهای نوین بازاریابی مثل اینترنت .
2- بازاریابی از طریق شعب ،نمایندگی ها و کارگزاران صنعت بیمه .
3-استفاده از شبکه بانکی جهت فروش بیمه نامه
4- به کارگیری نماینده فروش بیمه عمر طبق آیین نامه شماره 54 بیمه مرکزی ایران .
 
تعهدات بیمه گر :
-درصورت فوت بیمه شده در مدت بیمه ،بیمه گر علاوه بر سرمایه بیمه نامه درمقابل خطر فوت بیمه شده ،اندوخته ریاضی بیمه نامه را نیز پرداخت می کند .
سرمایه بیمه خطر فوت مبلغی است که در ابتدای قرارداد بیمه مبلغ آن توسط بیمه گذارتعیین شده است که این مبلغ می تواند در مدت بیمه ثابت بوده و یا با روندمعینی افزایش یابد .
سقف سرمایه بیمه خطر فوت (بیمه عمر )حداکثر مبلغ یک میلیارد ریال می باشد.
-در صورت فوت بیمه شده در اثر حادثه علاوه بر پرداخت سرمایه بیمه عمر و اندوخته ریاضی بیمه نامه سرمایه بیمه حادثه نیز به مبالغ فوق اضافه خواهدشد .میزان این سرمایه ضریبی از سرمایه بیمه عمر بوده و حداکثر سقف سرمایه برای بیمه حادثه نیز مبلغ یک میلیارد ریال خواهد بود .
-درصورتیکه بیمه شده در پایان مدت بیمه در قید حیات باشد ،بیمه گر ذخیره ریاضی بیمه نامه را به ذینفع بیمه نامه پرداخت می کند .ذخیره ریاضی بیمه نامه مبلغی است که هر ساله پس از کسر هزینه ها از حق بیمه ،باقی می ماند و با ذخیره ریاضی بیمه نامه در پایان سال قبل جمع شده و هر ساله سود معینی با نرخ بهره فنی به آن اضافه می شود .
.
تعهدات بیمه گذار :
-پرداخت به موقع حق بیمه ،که این حق بیمه می تواند در اقساط سالانه ،شش ماهه ،سه ماهه و ماهانه پرداخت شود که هر ساله امکان افزایش آن بطور ثابت میسر می باشد .
- رعایت کلیه مقررات پیش بینی شده در شرایط عمومی و شرایط خصوصی بیمه نامه.

 

 

تخفیف های ویژه برای بیمه گذاران بیمه عمر و تأمین آتیه :

شرکت بیمه پاسارگاد در پاسخ به اعتماد میلیونی هموطنان گرامی و تأمین رفاه حال بیمه گذاران عمر و تأمین آتیه اقدام به ارائه 5 تا 40 درصد تخفیف ویژه با توجه به میزان ذخیره ریاضی دارندگان این بیمه نامه نموده است.

دارندگان بیمه نامه عمر و تأمین آتیه می توانند در زمان خرید بیمه نامه های شخص ثالث و بدنه اتومبیل، آتش سوزی منزل مسکونی، بیمه حوادث انفرادی و بیمه درمان مسافرتی از تخفیف های ویژه برخوردار شوند.

گفـتنی است خریداران این بیمه نامه ها می توانند با مراجعه به شـعبه ها و نمـایندگی های سـراسـر کشور، از این فرصـت مناسب بهره مند شوند.

طبقه بندی بیمه گذاران بر مبنای ذخیره ریاضی و سپرده

(ارقام به میلیون ریال)

 

طبقه

1

2

3

4

5

6

جمع ذخیره و سپرده

0 تا 3

3 تا 10

بیش از 10 تا 30

بیش از 30 تا 100

بیش از 100 تا 200

بیش از 200

 

جدول تخفیف بر اساس طبقه بندی بیمه گذاران

(درصد)

 

طبقه/رشته

ثالث

بدنه

آتش سوزی منزل مسکونی

حوادث انفرادی

درمان مسافرتی

1

5

10

20

20

10

2

7/5

15

20

20

15

3

10

20

30

30

20

4

12/5

25

30

30

25

5

15

30

35

35

30

6

20

35

40

40

35




تاریخ : جمعه 94/11/23 | 7:29 عصر | نویسنده : جعفر | نظر

PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 10:17

رئیس کل بیمه مرکزی پاسخگویی به تعهدات و پرداخت خسارت را به عنوان مهمترین شاخص در ارزیابی شرکت خوب بیمه ای مطرح می کند و دست اندرکاران و فعالان این صنعت ضمن تایید این شاخص بر مدیریت مناسب ریسک و پیش بینی روش هایی برای وفادار نگه داشتن مشتری به رشته های بیمه ای و جذب آن ها تاکید دارند .
به گزارش انجمن حرفه ای صنعت بیمه به نقل از سایت تحلیلی-خبری آیین، غلامعلی ثبات عضو انجمن حرفه ای صنعت بیمه معتقد است شرکت بیمه ای موفق تر و ماندگارتر است که از یک سو بتواند با تکیه بر تخصص و تجربه نیروی انسانی خود برآورد مطمئن تری از ریسک های فعالیت خود داشته، حق بیمه ها را دقیق تر محاسبه و دریافت کند و از سوی دیگر، با نگرش و روش های بهینه، بیمه گذار را مجذوب و وفادار به شرکت نگه دارد.

به گفته او می توان شرکت بیمه ای را بهتر و موفق تر دانست که به عنوان برند بیمه ای در یک یا چند رشته بیمه مطرح شده باشد و برند آن در بازار بیمه موجب جلب مشتری شود.
البته ثبات بر این نکته نیز تصریح دارد که برندسازی موضوعی است که بعد از یک قرن از فعالیت صنعت بیمه در کشور مغفول مانده است .

وی در گفت وگو با خبرنگار سایت تحلیلی-خبری آیین، درباره ویژگی و شاخص های شرکت بیمه ای خوب عنوان کرد: پیش فرض چنین تحلیلی آن است که شرکت بیمه مورد نظر واجد معیارهای حداقلی تاسیس و فعالیت در بازار بیمه هست، به این معنی که از سرمایه مادی و انسانی کافی برخوردار است، اصول حرفه  بیمه گری و ضوابط فعالیت و رقابت در بازار بیمه را می شناسد و به آنها پایبند است.

وی ادامه داد: در غیر این صورت مجبوریم شاخص های ارزیابی وضعیت شرکت بیمه را پایین تر از حداقل ها قرار دهیم و مثلا بگوییم شرکتی بهتر است که قوانین و مقررات را رعایت می¬کند.

شرکت خوب بیمه ا ی از زوایای متفاوت قابل ارزیابی است
عضو انجمن حرفه ای صنعت بیمه تصریح کرد: از سوی دیگر روشن است که از زوایای متفاوت و نگرش ذی نفعان و مسوولین اعم از سهامداران، مدیران، بیمه گذاران، ناظران و رقبا، می توان شاخص های متعدد و متفاوتی را برای ارزیابی وضعیت شرکت بیمه تعریف و تدوین کرد و گاهی ممکن است منافع، نیازها و معیارهای اشخاص مختلف نسبت به یک شرکت بیمه همسو نباشد.

عضو انجمن حرفه ای صنعت بیمه بیان کرد: از دید بیمه گذار، شرکت بیمه مطلوب باید آگاهی های لازم درباره پوشش بیمه ای را درست و جامع اعلام کرده و تعهدات خود را به موقع و بطور کامل انجام دهد.
وی افزود: از سوی دیگر مدیران شرکت در پی پرتفویی هستند که ضریب خسارت بهتری داشته باشند و سهامداران انتظار سودآوری هرچه بیشتر دارند.
ثبات خاطرنشان کرد: همه هنر مالکان و مدیران شرکت آن است که در چارچوب ضوابط و مقررات، منافع جناح های مختلف شرکت را به نحوی تلفیق و هماهنگ کنند که شرکت بیمه بتواند پایدار و توانمند به فعالیت خود درسال های متمادی ادامه داده و در رقابت با سایر شرکت های بیمه روند صعودی داشته باشند.

عضو انجمن حرفه ای صنعت بیمه عنوان کرد: به طور عینی تر، از آنجا که اساس فعالیت بیمه گری مبتنی بر آمار و احتمالات بوده و هیچ قطعیتی در آن وجود ندارد، شرکت بیمه ای موفق تر و ماندگارتر است که از یک سو بتواند با تکیه بر تخصص و تجربه نیروی انسانی خود برآورد مطمئن تری از ریسک های فعالیت خود داشته، حق بیمه ها را دقیق تر محاسبه و دریافت کند و از سوی دیگر، با نگرش و روش های بهینه، بیمه گذار را مجذوب و وفادار به شرکت نگه دارد.


ضرورت توجه به برندسازی در رشته های بیمه ای
وی اظهار کرد: برآیند همه این موارد موجب برندسازی شرکت در بازار بیمه خواهد شد و می توان شرکت بیمه¬ای را بهتر و موفق تر دانست که به عنوان برند بیمه¬ای در یک یا چند رشته بیمه مطرح شده باشد و برند آن در بازار بیمه موجب جلب مشتری شود.
ثبات خاطرنشان کرد: برندسازی موضوعی است که بعد از یک قرن از فعالیت صنعت بیمه در کشور هنوز هیچ شرکت بیمه¬ای در هیچ یک از رشته ها و زمینه های فعالیت خود نخواسته و نتوانسته به آن دست یابد.
عضو انجمن حرفه ای صنعت بیمه تصریح کرد: اگر شرکت بیمه برند شده باشد به نوعی مبین آن است که توانگری و ماندگاری را هم دارد و از نظر نظارتی، مدیریتی، سهامداری و اعتماد بیمه گذاران در وضعیت بهتری قرار دارد.

شاخص های ارزیابی وضعیت شرکت های بیمه ای به طور دقیق تعریف شود
عضو انجمن حرفه ای صنعت بیمه با بیان اینکه به طور کلی استفاده از واژه های خوب و بد برای قضاوت درباره پدیده های پیرامون برخواسته از فرهنگ سفید و سیاه دیدن امور در فرهنگ مردم کشور ماست، اظهار کرد: مطلوب آن است که همه امور را نسبی دیده و آنها را در طیفی از رنگ های خاکستری قرار داده و بکوشیم با ارزیابی نقاط قوت و ضعف هر پدیده برای بهبود وضعیت شان برنامه ریزی و اقدام کنیم.

وی افزود: بر این اساس، تفکیک شرکت های بیمه به دو دسته خوب و بد ما را به نتیجه دقیق و کارآمدی نمی رساند و به جای آن بهتر است شاخص های ارزیابی وضعیت یک شرکت بیمه را تعریف و تعیین کرده و بر اساس آن تحلیل شود که هر شرکت بیمه بر اساس هر شاخص در چه وضعی قرار دارد.




تاریخ : پنج شنبه 94/11/22 | 7:48 عصر | نویسنده : جعفر | نظر

 

 

پوشش های بیمه ای ویـژه سپـرده گذاران بانک پاسارگاد


سپرده گذار محترم؛

بانک پاسارگاد به هزینه خود و با همکاری بیمه پاسارگاد پوشش های بیمه ای جامعی را متناسب با مبلغ و مدت سپرده برای شما فراهم نموده است.

 

1- پوشش های بیمه ای برای سپرده گذاران حقیقی با هر نوع سپرده :

  • بیمه آتش سوزی منزل مسکونی سپرده گذاران به میزان یک سوم مبلغ سپرده- پرداخت خسارت تا پانصد میلیون ریال. "مشاهده شرایط قرارداد بیمه نامه"
  • بیمه هزینه های بیمارستانی ناشی از حادثه به میزان10 درصد مبلغ سپرده- پرداخت خسارت تا یکصدوپنجاه میلیون ریال.
  • بیمه حادثه در طول شبانه روز و در کلیه نقاط جهان به میزان مجموع مبالغ سپرده- پرداخت خسارت تا سقف یک میلیاردوپانصدمیلیون ریال برای فوت ناشی از حادثه.

2- پوشش­ های بیمه ای برای سپرده گذاران حقیقی دارای سپرده بلند مدت(یک ساله و بیشتر) با حداقل سپرده یکصد میلیون ریال :

  • بیمه هزینه های بیمارستانی (شتمل هزینه های بستری شدن در بیمارستان و اعمال جراحی)- پرداخت خسارت از مبلغ بیست میلیون ریال تا چهارصد میلیون ریال متناسببا مبلغ سپرده به شرح جـدول تعهـدات و دوره انتظـار90 روزه برای سپـرده در دو بخش :
  • § پوشش بیمه ای بخش اول :

جبران هزینه­ هـای بستری شدن و اعمال جراحی، شیمی درمانی، رادیوتراپی، آنژیوگرافی قلب، دیسک ستون فقرات و انواع سنگ شکن در بیمارستان

  • § پوشش بیمه ای بخش دوم :

جبران هزینه­ های بستری شدن برای اعمال جراحی مربوط به سرطان، قلب باز، آنژیوپلاستی عروق قلبی، مغز و اعصاب مرکزی و نخاع (به استثناء دیسک ستون فقرات)، گامانایف، پیوند کبد، پیوند کلیه و پیوند مغز استخوان.

 

جدول تعهدات

طبقه

مبلغ سپرده

(میلیون ریال)

سقف سالانه پوشش های بیمه ای (ریال)

بخش اول

بخش دوم

1

از 100 تا 200

20,000,000

40,000,000

2

از 200 تا 300

30,000,000

60,000,000

3

از 300 تا 400

40,000,000

80,000,000

4

از 400 تا 500

50,000,000

100,000,000

5

از 500 تا 1000

75,000,000

150,000,000

6

از 1000 تا 2000

100,000,000

200,000,000

7

از 2000 تا 5000

150,000,000

300,000,000

8

5000 و بیشتر

200,000,000

400,000,000

 

توضیح : بیمه هزینه های بیمارستانی برای سپرده گذاران جدید پس از سپری شدن 90 روز از تاریخ خرید سپرده آغاز می شود.

  • این گروه از سپرده گذاران از کلیه پوشش های مندرج در بند 1 نیز برخوردار می باشند.

3- پوشش­ های بیمه ای برای سپرده گذاران حقیقی دارای سپرده بلند مدت ( یک ساله و بیشتر )

v     بیمه تکمیلی حادثه (فوت ناشی از غیر حادثه) پس از دوره انتظار شش ماهه برای سپرده گذاران دارای کمتر از 75 سال سن معادل مبلغ سپرده – پرداخت خسارت تا سقف یک میلیارد ریال.

v     این گروه از سپرده گذاران علاوه بر پوشش های مندرج در بند 1 ، چنانچه دارای حداقل 100 میلیون ریال سپرده باشند از پوشش های مندرج در بند 2 فوق نیز برخوردار می باشند.

توضیح 1

بیمه های آتش سوزی، حادثه و تکمیلی حادثه "بدون فرانشیز " است.

توضیح 2

در بیمه هزینه های بیمارستانی چنانچه بیمه شده از مـزایای بیمه گر اول (تامین اجتماعی، خدمات درمانی و...) استفاده نماید، پرداخت خسارت " بدون کسر فرانشیز" می باشد.

توضیح 3

در بیمه های هزینه بیمارستانی چنانچه بیمه شده از مزایای بیمه گر اول (تامین اجتماعی، خدمات درمانی و...) استفاده ننماید، پرداخت خسارت با احتساب 30% هزینه ها به عنوان فرانشیز و با رعایت اصل هم طرازی خواهد بود.

توضیح 4

پوشش های ارائـه شده شامـل موارد زیـر نمی باشد:


  • هزینه ­های بیمارستانی ناشی از زایمان، اعمال جراحی به منظور زیبایی، نازائی و ناباروری، جنون و هزینه های مربوط به معلولیت ذهنی ، سقط جنین، لقاح مصنوعی، عقیم ­سازی، خودکشی، قتل و جنایت، ترک اعتیاد، بیماری های مادرزادی، رفع عیوب انکساری چشم و هرنوع هزینه های سرپایی، کلینیکی، پاراکلینیکی و دندانپزشکی.
  • خسارت ناشی از خودکشی و یا اقدام به آن، خسارت ناشی از ارتکاب بیمه شده به اعمال مجرمانه اعم از مباشرت، مشارکت و یا معاونت در آن .
  • خسارت سهم وراث یا یکی از آنان که مسبب مرگ بیمه شده باشند.

گواهی بیمه

به منظور آگاهی سپرده ­گذاران از پوشش ­های بیمه­ ای خود، با توجه به مبلغ سپرده آنان، کارتی تحت عنوان " گواهی بیمه" توسط شعبه  بانک صـادر کننده سپرده تکمیل و در اختیار سپرده گذار قرار می گیرد.


روابط عمومی



تاریخ : پنج شنبه 94/11/22 | 7:17 عصر | نویسنده : جعفر | نظر


  • · برای بیمه­ های حادثه و تکمیلی حادثه و آتش سوزی:

1-     شعبه بانک صادر کننده سپرده با دریافت اعلام خسارت از سپرده گذاران در مورد هر یک از بیمه های حادثـه ، تکمیلی حادثـه و آتش سوزی، نسبت به تکمیل "برگ اعلام خسارت" اقـدام می نماید.

2-     برگ اعلام خسارت تکمیل شده، همراه با سایر مدارک به بیمه پاسارگاد ارسال می شود.

3-     بیمه پاسارگاد با دریافت مدارک مربوط به خسارت، نسبت به محاسبه و پرداخت آن اقدام می نماید.

  • ·برای بیمه درمان (هزینه­ های بستری بیمارستانی)

در صورت نیاز به بستری شدن در بیمارستان، با کمک رسان ایران (شماره تماس مندرج در همین صفحه) تماس گرفته و اطلاعات زیر را اعلام نمایید :

نام و نام خانوادگی، شماره مشتری در بانک، شماره تلفن تماس، نام پزشک معالج ، نام بیمارستان، تاریخ بستری شدن در بیمارستان (ارسال گواهی پزشک مبنی بر علت بستری شدن ، ضروری است)

ارائه خدمات درمانی به سپرده گذاران از طریق شرکت کمک رسان ایران انجام می پذیرد.جهت کسب اطلاع از فهرست بیمارستان­ های طرف قرارداد شرکت کمک رسان ایران از سایت www.iranassistance.com دیدن فرمایید.

1-     در صـورتی که محل بستـری شدن، یکی از بیمارستان های طرف قرارداد باشد:

کمک­ رسان ایران پس از دریافت اطلاعات فوق و انطباق خدمات درخواستی با پوشش بیمه، معرفی­ نامه­ ای برای بیمارستان مربوطه ارسال می­ نماید و شما با ارائه کارت شناسایی معتبر به قسمت پذیرش بیمارستان، از خدمات لازم برخوردار می­ شوید.

2-     درصورت بستری شدن در سایر بیمارستان ها:

پس از ترخیص و تسویه حساب، اصل مدارک بیمارستانی ممهور به مهر بیمارستان و گواهی پزشک را برای شرکت کمک رسان ایران (نشانی مندرج در همین صفحه) ارسال نمایید.

هزینه ­های فوق برابر با مفاد قرارداد بیمه و تعرفه بستری و درمان در بیمارستان­ های طرف قرارداد هم طراز، محاسبه و پـرداخت می­ شود.

3-    اورژانس:

در صورت مراجعه به بیمارستان به صورت اورژانس و ضرورت بستری شدن، مراتب را از همان محل به کمک رسان ایران اعلام نمایید، بدیهی است اقدامات لازم برای تأمین خدمات مطابق شرایط قرارداد بیمه، انجام خواهد گرفت.

پیشنهادها و انتقادها: به منظور ارتقاء کیفیت خدمات مشترک بانک و بیمه، بانک پاسارگاد و بیمه پاسارگاد نیازمند آگاهی از پیشنهادها و انتقادهای سازنده شما می­ باشند.


تلفن های شبانه روزی کمک رسان ایران 88648421 ( 021)

نمابر: 88648493 ( 021)

نشانی جهت دریافت معرفی نامه بیمارستانی : تهران ، خیابان گاندی، خیابان پانزدهم، شماره 24

نشانی جهت ارائه مدارک بیمارستانی : تهران ، خیابان گاندی، خیابان هفدهم، شماره 28

www.iranassistance.com



سلامتی شما آرزوی ماست



پوشش های بیمه ای ویژه سپرده گذاران بانک پاسارگاد در یک نگاه

قرارداد

پوشش بیمه

سپرده های تحت پوشش

میزان خسارت قابل پرداخت

توضیح

بیمه حادثه

فوت ناشی از حادثه

همه نوع سپرده

یک برابر موجودی در روز قبل از حادثه تا سقف یک میلیاردوپانصدمیلیون ریال

------

بیمه حادثه

هزینه های بستری بیمارستانی ناشی از حادثه

همه نوع سپرده

ده درصد موجودی در روز قبل از حادثه تا سقف یکصدوپنجاه میلیون ریال

-----

بیمه آتش سوزی

آتش سوزی ساختمان سپرده گذاران

همه نوع سپرده

یک سوم موجودی در روز قبل از حادثه تا سقف پانصد میلیون ریال

به جز اثاثه منزل

بیمه درمان گروهی

هزینه های بیمارستانی

سپرده های بلند مدت یک ساله و بیشتر با حداقل موجودی یکصد میلیون ریال

هزینه های ناشی از بستری شدن در بیمارستان و یا عمل جراحی براساس میزان موجودی به شرح جدول تعهدات

دوره انتظار 90 روز

بیمه تکمیلی حادثه

فوت ناشی از غیر حادثه

سپرده های بلندمدت یک ساله و بیشتر

یک برابر موجودی در روز قبل از فوت تا سقف یک میلیارد ریال

دوره انتظار یک سال و دارای سن کمتر از 75 سال




تاریخ : پنج شنبه 94/11/22 | 7:17 عصر | نویسنده : جعفر | نظر

شرکت بیمه پاسارگاد به مناسبت بزرگداشت ایام دهه مبارک فجر و طلوع انقلاب شکوهمند اسلامی از تاریخ 5 تا 25 بهمن ماه تخفیف های ویژه ای را برای هموطنان گرامی در نظر گرفته است.

براساس گزارش های دریافتی، به منظور ارایه خدمات گسترده و افزایش رضایتمندی، خریداران بیمه نامه های بدنه اتومبیل و همچنین بیمه نامه آتش سوزی منازل مسکونی می توانند از تخفیف های ویژه این شرکت برخوردار شوند.

کلیه هموطنان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، دسترسی به نشانی شعبه ها و نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور به پایگاه اطلاع رسانی بیمه پاسارگاد www.pasargadinsurance.ir مراجعه و یا تلفن گویای 82489 (021) تماس حاصل نمایند.




تاریخ : پنج شنبه 94/11/22 | 7:14 عصر | نویسنده : جعفر | نظر


  • paper | فروش رپورتاژ آگهی دائمی | فروش بک لینک انبوه
  • فروش آگهی رپرتاژ | خرید رپرتاژ