سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 

پوشش های بیمه ای ویـژه سهامداران بانک پاسارگاد




بانک و بیمه پاسارگاد به منظور ارج نهادن به اعتماد مشتریان خود و تحقق شعار " مشتری ذات بانک است " کلیه سهامداران بانک پاسارگاد را به هزینه این بانک تحت پوشش بیمه های حوادث ، آتش سوزی و تخفیف ویژه بیمه بدنه به شرح زیر قرار داده است .





بیمه آتش سوزی منازل مسکونی





در این طرح منازل مسکونی کلیه سهامداران حقیقی بانک پاسارگاد به طور شبانه روزی تحت پوشش بیمه آتش سوزی بیمه پاسارگاد قرار می گیرند .تعهد پرداخت خسارت در این بیمه نامه تا سقف 50 درصد مجموع ارزش اسمی سهامداران در پایان روز قبل از حادثه ، حداکثر تا سقف پانصد میلیون ریال می باشد . مبلغ بیمه نامه تنها به اعیانی (ساختمان )منزل مسکونی بیمه شده که تحت پوشش خطرات ناشی از آتش سوزی ، صاعقه و انفجار است تعلق می گیرد .



در صورتیکه سهامداران محترم قبل از این طرح ، بیمه نامه آتش سوزی تهیه کرده باشند این بیمه نامه مکمل آن تلقی می شود . لذا در صورت بروز حوادث احتمالی تحت پوشش ، تعهد این شرکت مازاد خسارت نسبت بیمه نامه مذکور خواهد بود.



همچنین در صورتیکه ارزش ساختمان مسکونی بیمه شده بیش از مبلغ تعیین شده در گواهی باشد و یا برای تحت پوشش قرار دادن لوازم منزل ، بیمه شده میتواند جهت دریافت بیمه نامه مکمل مستقیماً به شعب و نمایندگی ها مراجعه نماید .



سهامداران محترم می­توانند در صورت وقوع حادثه پس از تکمیل فرم اعلام خسارت و تایید میزان سهام در روز قبل از حادثه توسط امور سهام و یا شعبه بانک مربوطه با در دست داشتن مدارک زیر به نزدیکترین شعبه بیمه پاسارگاد در سراسر کشور مراجعه نمایند :



مدارک مورد نیاز درصورت  وقوع حادثه :



1- مشروح کامل گزارش حادثه توسط سازمان آتش نشانی و مراجع ذیصلاح دیگر



2- میزان تقریبی خسارت



3- تصویر سند مالکیت منزل مسکونی و در صورت استیجاری بودن اجاره نامه ملک







بیمه حوادث





در این طرح کلیه سهامداران حقیقی بانک پاسارگاد در طول شبانه روز و در تمام نقاط جهان معادل یک برابر مجموع ارزش اسمی سهام سهامداران در پایان روز قبل از حادثه و حداکثر تا سقف یک میلیارد ریال تحت پوشش بیمه حوادث قرار دارند و همچنین میزان تعهدات هزینه پزشکی بستری شدن در بیمارستان بر اثر حادثه نیز 10 درصد سرمایه بیمه حداکثر تا مبلغ یکصد میلیون ریال می باشد



بیمه شدگان می توانند درصورت  وقوع حادثه به شعبه بانک مربوطه مراجعه و پس از تکمیل فرم اعلام خسارت و تایید آن توسط شعبه به نزدیکترین شعبه بیمه پاسارگاد جهت دریافت خسارت مراجعه نمایند .









تخفیف بیمه بدنه اتومبیل ویژه سهامداران  بانک پاسارگاد





در این طرح کلیه سهامداران حقیقی بانک پاسارگاد می توانند جهت صدور بیمه نامه بدنه اتومبیل خود یا همسر خود با دردست داشتن معرفی نامه ای که توسط شعب بانک صادر می گردد از 15 درصد تخفیف ویژه بیمه پاسارگاد برخودار شوند .



سهامداران عزیز در صورت تمایل به استفاده از 15% تخفیف بیمه بدنه می توانند با به همراه داشتن مدارک زیر به شعب و نمایندگی های بیمه پاسارگاد در سراسر کشور مراجعه نمایند :



1- معرفی نامه از بانک مبنی بر میزان سهام  در پایان روز قبل از صدور بیمه نامه



2- مراجعه به شعب و نمایندگی جهت بازدید از وسیله نقلیه




تاریخ : پنج شنبه 94/11/22 | 7:11 عصر | نویسنده : جعفر | نظر


  • paper | فروش رپورتاژ آگهی دائمی | فروش بک لینک انبوه
  • فروش آگهی رپرتاژ | خرید رپرتاژ